Happy Challenge | Evaluatie

Afbeelding

Zoals jullie kunnen zien heb ik, tot mijn grote spijt, weinig van de opdrachten uitgevoerd. Ik vond het een ontzettend goed en leuk initatief, maar ik ben bang dat de challenge voor mij niet op het juiste moment kwam. Ik zat niet lekker in mijn vel. Veel van mijn dromen zagen (en soms zien) eruit alsof ik ze in de verste verte niet zou kunnen realiseren. Er extra mee bezig zijn, gaf mij geen goed gevoel.

Zonder het nu heel zwaar te maken en ‘down’ te doen; het werkte voor mij demotiverend. Erg jammer, want ik had echt de intentie om mee te doen. Het positieve van het verhaal? De opdracht die mij het meeste plezier gaf:

Dankbaarheidslijstje

De opdracht die mij ook het meeste inzciht heeft gegeven zijn de dankbaarheidslijstjes. Hoewel mjn leven er op dit moment niet uitziet zoals ik het graag zou willen, weet ik dat ik ook gelukkig kan zijn met de simpele en kleine dingen. Mijn lievelingsprogramma op tv, ee buurvrouw die er altijd voor me is of lekkere producten ontdekken in de supermarkt. Daar word je toch blij van!

De dankbaarheidslijstje wil ik er dan ook inhouden. Wekelijks op vrijdag plaats in een lijstje waar ik de afgelopen week dankbaar voor was.
Zo kan ik mezelf op de vingers tikken als ik weer een negatieve bui heb!

picmonkey_image

Vanuit hier wil ik nog wel even Kelly, Lisanne en Marieke bedanken voor de leuke challenge! Misschien dat in de toekomst nog een keer mee kan doen aan één van jullie leuke iniatieven.

Hebben jullie mee gedaan aan de Happy Challenge? Wat vonden jullie de leukste opdracht?

 

Een gedachte over “Happy Challenge | Evaluatie

  1. Pingback: Thank (God it’s) Friday | April #1 | Joyest

Geef een reactie

