Dankbaarheidslijstje dinsdag

dankbaarheidslijstjelogo

 

Dinsdag 4 maart was ik dankbaar voor:

– Nog even het bed induiken naardat ik manlief heb uitgezwaaid als hij naar de trein fietst.
– Een belletje krijgen dat ik morgen(!) mag beginnen op mijn tijdelijk nieuwe baan. (Spannend!)
– De was buiten hangen in het heerlijke zonnetje.
– En zelf ook lekker even buiten wat vitamine D opdoen.

Heerlijk dus zo’n voorjaarsdagje! Ik kijk uit naar morgen, maar ben tegelijkertijd ook erg zenuwachtig!
Ik ga na twee volle maanden thuis, eindelijk weer aan het werk. Ik ben er ook echt aan toe. Huisvrouwtje spelen is niet mijn roeping, daar ben ik al wel achter!

Geef een reactie

