Dankbaarheidslijstje zondag

dankbaarheidslijstjelogo

Zondag 2 maart was ik dankbaar voor:

– Mijn wekker zetten voor de leukste serie allertijden. De Daltons! Ik vind het grappig en ontroerend.
– Terug mijn bed in en lekker tegen mijn man aankruipen.
– Lekkere broodjes uit de oven: zoals elke zondag  sinds we getrouwd zijn, zijn dat kaiserbroodjes!
– Mijn man keek voetbal, en ik lekker YouTube filmpjes op de tablet

Kortom een fijn, rustig weekend.

20140302_090747

Erik, Tim en Jelle (zoals altijd vies, en ongekamd haar haha!)

Geef een reactie

