Dankbaarheidslijstje zaterdag

dankbaarheidslijstjelogo

Zaterdag 1 maart was ik dankbaar voor:

– Mijn oudoom kwam mijn neefje brengen om te komen logeren, hij bracht lekkere dingen mee als pizzabroodjes en croissantjes: Lekker!
– Even lekker struinen in de bibliotheek en vond het boek PAAZ van Myrthe van der Meer. Lijkt me een interessant en leuk boek.
– ’s Middags fietstten we even naar het dorp voor de carnavalsoptocht. Blijkbaar bestaat die hier uit één wagen en de plaatselijke politieke partijen grepen de gelegenheid volop te flyeren voor de komende verkiezingen. Nou ja, we hebben in iedergeval hartelijk om gelachen.
– Worstenbroodjes voor de lunch!
– Lekker mee-quizen met ‘Weet ik Veel’ op RTL4. (Ik had een 7,3! Nog best netjes!)

Geef een reactie

